måndag, maj 10, 2010

Min nya kompis

Möt min nya kompis, Alexa (efter Alexa Chung). Visst är hon fin? Vi introducerades av Engelsmannen när vi firade min födelsedag i helgen. Vi var bästisar direkt från det att jag öppnade paketet och var tvungen att lukta på henne. Instant connection. Sen skålade vi i champagne, det gillar både hon och jag. Dagen efter tog vi en promenad och insåg att ingen av oss gillar att bli blöta, då är det roligare att vara ute och lyssna på musik och dricka cocktails.

Jag har på känn att vi kommer att ha mycket roligt framöver!

Och ja, jag har pratat om henne förut. Inte visste jag då att vi skulle bli bästisar en dag i framtiden. Life moves in mysterious ways.

10 kommentarer:

Hanna sa...

Jäklar i mig vilken snygg väska! Förstår att du är glad för den! (:

Miss Marie sa...

Hanna - det är jag verkligen! :)

Annika sa...

HÄRLIGT!!
Supersnygg!! OCH vilken fin present!!
Du ser verkligen beskyddande ut på sista bilden där du kramaktigt håller i din nya kompis :-)
Superfin väska!!
Grattis!!

Miss Marie sa...

Annika - jag vet! Min man är bäst! ;)

storasyster sa...

Vilken läckerbit. Jag gillar färgen!! Jättesnygg!!

Miss Marie sa...

Storasyster - jag också! :)

Anonym sa...

Den är så snygg den där väskan.
Vill också bli bästis med Alexa =)

/Pernilla

Desiree sa...

Wow stort grattis i efterskott på födelsedagen och självklart till Alexa! HOn är ju jättejättefin och hon passar dig såååå perfekt. Snygg och rolig samt cool färg. Me like a lot! Underbara bilder när du öppnar paketet också. Du har allt en fin och go make som vet precis vad som gör dig extra lycklig. Ha det fortsatt bra med Alexa och må ni få en lång och fin vänskap.
KRam!

Miss Marie sa...

Pernilla - kommer du till Ösd så kan du iaf få leka med henne litegrann! ;)

Desiree - vi tjuvstartade mitt firande, jag fyller inte förrän imorrn! :) Jag tycker också hon passar mig bra! :)

anna of sweden sa...

Finfin väska - och härliga bilder!