lördag, juli 13, 2013

Love



Full fart här de senaste dagarna, därav stiltje på bloggen. I torsdags firade Engelsmannen och jag 4-årig bröllopsdag. De fyra åren har gått otroligt fort! Härligt och underbart. Jag är så lycklig att jag hittade min engelsman!

Igår var vi på bröllop i München, klockan nio började vigselceremonin och innan dess var jag med bruden hos frisören och innan dess var jag tvungen att göra mig själv fin. Tidig morgon med andra ord. Lite annorlunda bröllop mot vad vi varit med på förut, men alltid lika härligt att se människor som älskar varandra ingå äktenskap.

Idag, lite trötta och möra. Solen skiner i München och vi ska njuta till fullo. I veckan kommer några kompisar på besök och det ser vi fram emot!

Hoppas ni har en fin helg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till er bröllopsdag och jag hoppas ni kommer fira massor fler av dem!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - det hoppas jag också! Tack! :)

Desiree sa...

Stort grattis på bröllopsdagen! Kul att även få gå på bröllop. Det är alltid fullt av så mycket glädje.
Kram!

Miss Marie sa...

Desiree - ja, bröllop är härliga! :)

Ullis sa...

Vilka är kompisarna?

Ullis sa...

Fin bild på er.

Ninnie sa...

Grattis till era fyra år!!! Ha en fortsatt skön sommar, önskar Ninnie.

Miss Marie sa...

Ullis - Theresa med kille!

Ninnie -tack! :)