måndag, oktober 12, 2015

En helg i Lytham



För oss var det en väldigt lugn helg, vi hade inget inplanerat utan tog helgen som den kom. Ibland kan det krypa i mig, jag vill göra NÅGOT, men jag vet ju att såna här helger är bra också, särskilt när man har en bebis och en kille som nyss börjat skolan. Vi flög drake, kollade flygplan, promenerade, ammade på bänkar, gosade, pratade, ja, hängde bara! Och så klädde jag Anders i nyfyndade renoverallen från en charity shop, kusin Sofia kallade honom Sven och det är ju klockrent! Sofia med familj kommer förresten och hälsar på nästa helg, vi längtar!


Och ser ni! En familjebild där vi alla ser någorlunda glada ut OCH en bild på mig och mina pojkar! Kors i taket. Jag borde förresten använda läppstift mer så jag ser lite mindre... opigg ut. Får börja nu!

6 kommentarer:

Annika sa...

Där har du årets julkortsbild på er. Jättefin!!
Bra med en helg som är oplanerad, då man kan hitta på precis vad man vill.
Fina bilder!!

Desiree sa...

Mysigt att bade komma ivag och hitta pa sadana har sma helgutflykter. Att bara vara tillsammans ni fyra.
Kram!

Ullis sa...

Vilken härlig helg och vilken fin bild på er.😃

Miss Marie sa...

Annika - ja, ibland är det skönt att vara oplanerad o inte göra så mycket! :)

Desiree - ja, mysigt att bara vara!

Ullis - :)

Molly P sa...

Vad lustigt att du skrev det där om läppstift och opigg i slutet av inlägget. Jag som just satt och tänkte att du ser så där ofattbart pigg och fräsch ut, trots förmodad sömnbrist och annat som hör till bebistillvaron. Tänk vad olika man kan se!

Miss Marie sa...

Molly - haha, tack! Men jag tycker allt jag är lite blek, hör kanske också ihop med att jag befann mig i skuggan hela sommaren, så har ingen bränna alls!